Alla inlägg under mars 2011

Av jennie - 20 mars 2011 01:02

I början av veckan var det en alldeles ljuvlig vårdag så jag tog med mig Gemma & dottern på en härlig långprommis. Så underbart var det!!


Sötaste lilla ruggugglan i stan om jag får bestämma!

 

Härligt att kunna låta fröken springa löst lite och få njuta av vädret, frihet & bus.

   

På väg hem kom sen en konstig, stor hund som Gemma morrade åt... det var en shetlandsponny.. ;)

Gemma har ju dock aldrig sett en sån liten häst förut och absolut inte med en vagn efter sig, det var väldigt konstigt ansåg hon..

Av jennie - 20 mars 2011 00:59

Gemma kan konsten att sova på de mest konstiga sätt... här är några av hennes relax-stilar...

     

Av jennie - 20 mars 2011 00:57

Gemma fullkomligen älskar snö men kylan kan hon gärna hoppa över!
Denna dag i slutet av januari var det solsken som värmde något och det ihop m snö var perfekt tyckte Gemma.

 

Gemma hittade en "pinne" som hon tyckte var i perfekt storlek.... tokan!

 

Av jennie - 20 mars 2011 00:51

Har ju varit urkass på att blogga men det struntar jag i nu, gör en liten tillbakablick.

I slutet av januari var jag & Gemma med en vän till mig och testade nya hundcafét.

Mysigt & toppenbra träning för lilla Gemma.

      

Efter  en del utforskande av stället så la sig Gemma på en bädd bredvid oss.

 

Efter en trevlig stund på cafét så somnade Gemma som en stock när vi kom hem.

  Det var ett trevligt besök på cafét och det kommer vi besöka igen!  

Ovido - Quiz & Flashcards