Alla inlägg den 12 januari 2010

Av jennie - 12 januari 2010 23:21

Jag glömde skriva igår att Gemma blev 6 månader igår.

Hjälp vad tiden går fort. Känns ju inte som det var så längesen vi var hos Maria & Gemma sov i min famn, nu är hon en ståtlig tik. Men trots det sover hon gärna i min famn, om än inte så som på bilden..


  

Av jennie - 12 januari 2010 09:27

Igår på em var Gemma och lill-matte hos mormor en sväng när vi kikade på bil.

Sen åkte jag med töserna till min kör. Gemma hälsade och flirtade med alla.


Massor att lukta och smaka på.

Lite läskigt men ändå godkänt. Efter 1 timme kom hon upp i mitt knä och slocknade...

Gunilla som inte är alltför förtjust i nakenhunda sa "men hon är faktiskt söt". Hihi.


Vi åkte hem efter lite mer än timme för då var lill-matte också trött. Sen sov tjejerna gott

Ovido - Quiz & Flashcards