Alla inlägg den 5 mars 2010

Av jennie - 5 mars 2010 01:14

Gemma har varit kinkig med maten ett tag, hon nosar på maten tar nån tugga och sen struntar hon i den.. Mindy tipsade om färskfoder som hon har till sin fyrbente vän och jag tänkte att vi skulle testa.

Gemma har slukat maten utan problem, han har varit förväntasfull när jag fixar med maten. Härligt!! :)


När lill-matte gick till skolan så gick vi på en solskenspromenad. Många hund- & människomöten men det gick riktigt bra.

Vi gick vår runda där Gemmis kan få springa fritt mestadels och hon far högt o lågt bland all snö. Underbart att se henne.

  

När vi kom hem igen så hade jag bestämt mig för att ensamhetsträna tösabiten lite.

Jag stängde in mig i sovrummet och det gick helt ok. Lite gnäll men efter en liiiten stund blev hon tyst. Ska träna lite imorgon igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards