Alla inlägg den 11 december 2009

Av jennie - 11 december 2009 22:18

Gemma har de senaste dagarna varit fröken bus och fröken tvärtemot. Säger jag ett håll så säger hon ett annat, säger jag vart hon ska gå "fint" så drar hon.

Mitt lilla monster.. Tro nu inte att hon vinner fighterna, det gör jag ;)

Ikväll så gick hon fint som hon brukar, lilla bus...


På fm idag så hade vi lite bus på grusplanen med en av hennes bollar. Matte behöver knappast träna efter rusherna vi har när vi jagar bollar tillsammans...

Tränade även lite sitt, stanna med bra resultat! Ligg går fortfarande sådär, hon vill verkligen inte men vi kämpar på..

Avslutade med ett härligt godissök, mums säger busan.

  

Ikväll var det dags för bad.

Inte Gemmas favorit men när hon väl är klar och sitter i mattes knä för att borstas/kammas så är det så skönt att hon nästan somnar.

Hon höll sig vaken men däckade strax efter..

  

Imorgon får Gemma vara hemma och busa med husse och lillmatte för jag ska på utställningen i stockholm!!

Ovido - Quiz & Flashcards