Alla inlägg den 17 december 2009

Av jennie - 17 december 2009 20:19

Idag åkte jag & Gemma till Maria.

Gemma lekte en hel del m BeeBee, skoj! Sen blev lilla fröken av med sitt skägg så hon inte konkurerar ut tomten i jul.. Hon är sååå fin och jag önskar husse kunde godkänna en trimning av resten av tösen.


Så här trött är man efter en "stund" hos Maria.

  

Har gjort lite träning med tösen - sitt, ligg, stå. För att få lite hemgjorda plättar kan Gemma göra nästan vad som helst. Hihi

  

Har glömt å berätta vad lillbusan kan.

När vi går in efter våra promenader så sitter hon fint och väntar i trappen tills jag säger "varsågod"

Och vid matdags så sitter hon, tittar på maten och sen på mig för att få varsågod. Så skoj att se framsteg!


Av jennie - 17 december 2009 14:34

Ojoj vad min lillla fyrbenta prinsessa gillar snö!

Hon far fram som en känguru och står på örat ibland, men hon ruskar snabbt av sig snön och busar vidare.

På em när vi hämtade lill-matte så busade de tillsammans i snön, lyckan var total.

    

Ovido - Quiz & Flashcards