Alla inlägg den 3 februari 2010

Av jennie - 3 februari 2010 19:55

Jag får vara glad över att Gemma älskar snö.

Idag har det varit hemskt... Snöat som tusan och blåsit. Imorse när vi gick m Nattis till skolan fick Gemma sitta i min famn för hon höll på att blåsa bort. Me


Men sen är hon ju så galen i snö att hon inte ville sitta där längre, så hon ner och röjde runt.

Väl hemma tappade jag upp ett bad för att värma mig i, Gemma la sig i vardagsrummet och sov?! Gick hur bra som helst, hon som annars brukar pipa om man typ går på toa.

Har bestämt mig för att lägga i en högre växel på ensamhetsträning, så på fredag när husse jobbar dag & Nattis är i skolan. Perfekt.

Håll tummarna för att det går bra.


Imorgon är det dags för hundkurs igen. Ska bli skoj.

Hoppas bara att vissa är liiiite tystare denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards