Alla inlägg den 12 februari 2010

Av jennie - 12 februari 2010 22:15

Inatt när husse kom hem vid 4-tiden så skällde Gemma till 2 gånger och hoppade sen ut för att hälsa på husse. Det är ju bättre med 2 skall än ett antal skall, pip och hoppande i sängen.... ;)

Runt lunch tog vi med lite leksaker och gick till den älskade pulkabacken. Gemma är helt överlycklig där.

Det var extra kul att jaga pip-leksaken och bollen som jag kastade till henne. Gick riktigt bra med "loss" idag. Såg nästa ut som tösen insåg att "aha, hon kastar grejen om jag ger henne den.." ;) Får testa igen imorgon.


Kvällsrundan var riktigt mysig. Gemma gick så fint och var kalasduktig.

Lite jobbigt att möta andra i mörker men det går ok när jag stannar med henne.


Är så glad att det börjar gå bättre och bättre med "nej".

Hon är ju ett matvrak och är expert på att sno minsta lilla grej som kommer från ex skärbrädan när jag fixar mat (Maria, hon måste vara släkt m Babzan ;) )

Men under veckan så har det gått framåt. Hon stannar upp, jag hinner ta upp det tappade. Det var väldigt glad över härom dagen när jag tappade avokado... Brukar vara extra försiktig när jag skär sånt som är farligt för henne men ibland hjälper inte det. Men denna gång stannade hon upp och fick då en annan godbit :)


Hoppas att det är skönare väder ute imorgon, inte sån snålblåst för isåfall ska vi nog åka ut i skogen en sväng.

Ovido - Quiz & Flashcards