Alla inlägg den 21 september 2009

Av jennie - 21 september 2009 21:11

Gemma i sitt täcke som jag stickade, nästan för litet direkt ;)

  

Av jennie - 21 september 2009 20:29

Gemma sov nästan hela natten i sin bädd nedanför min säng. Hon gnydde några gånger men somnade om när jag la ner min hand :)


När vi vaknade imorse så var det en väldigt glad Gemma som hälsade på oss.

De flesta behov har tösen skött ute, några missöden har skett men det är ju sånt man får räkna med.


Fm bestod av bus. Prasseltunneln har farit runt i vardagsrummet och Gemmis har haft sååå skoj. Att leka m de busiga bollarna har också varit skoj.

Efter lunch somnade jag & Gemma i sofffan, myyyys. :)


Hämtade N i skolan, lite läskigt tyckte lillfröken som satt i min famn. Väl hemma så busade prinsessorna ihop.

Idag är kopplet liiiite mer godkänt även om det inte är helt ok.


Har inte fotat så mycket idag men det kompenserar jag en annan dag ;)


  



Av jennie - 21 september 2009 00:18

Lilla fröken har en hel del att skälla ut här hemma hos oss. *ler*

Spegeln är rentav livsfarlig, den skäller nästan tillbaka.. ;) 

Hamstern ska vi inte prata om, den rör ju på sig...

Och sen fiskarna, de är heltmysko.. Många finns det att skälla på i det här huset....


Och regn.. Vad är det för uppfinning?!?!!?

Att behöva sätta ner tassarna på blöt mark var riktigt vidrigt. Hur kan nån tro att en liten "kines"-fröken ska godkänna det??... Hihi.

Hur som helst så traskade Gemma runt lite på den blöta asfalten, men blött gräs var rent ut sagt äckligt! ;)


Nu sovar tösen gott på soffan, så over and out för idag.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards